Selasa, 5 Februari 2008

4 Februari 2008 Jam 07:00AM

Jam 7 pagi macam biasa aku bangun dari tido, hari isnin lah katakan, mesti semangat sikit kerja, tp aku tido awal semalam, dari petang sampai ke malam aku tido,ngantok sangat kot, tp pagi nie aku rasa legalah sikit. Hari ni aku mula nak train staf aku balik, budak tu nama dia dayang, tp aku tengok budak tue macam beria-ia dengan investment nie. Bagus jugak manager aku tue pi follow up si dayang nie.

Dalam aku train budak tue, aku rasa nak pitam je,maybe aku migraine kot. So hari ni aku tak dapat nak layan sangat kerja aku nie. Mood aku kurang baik lah tue. Last sekali aku malas nak wrote aku punya diari.

So jam 5 pun dah berlalu, aku pun baliklah,ayah aku pi ambik pakai van, macam biasa mak aku tue nak beli sayur tapi aku minta dia hantar aku dulu kerumah sebab aku rasa nak pengsan je, maybe sebab migrain yang aku alami nie.

Nak dijadikan cerita, aku pun tido awal lah malam tue.so jam 8 kot aku pi tido, aku rasa terlalu berat je kepala nie….

Tiada ulasan: